Profil

noamkahn
HubSpot Employee
Membre depuis ‎mars 5, 2019
  • Solutions
    0
  • Réponses
    27
  • Mentions J'aime ajoutées
    148
  • Mentions J'aime obtenues
    1
  • Idées
    0

À propos

Veuillez vous connecter ou créer un compte gratuit pour consulter les profils des utilisateurs.

Amis

    La liste d'amis est vide

Noam Kahn

L'utilisateur n'a pas encore rédigé de biographie. Vous pouvez modifier votre profil ici.

Activité

mpike le Juin 07, 2018
Haven't seen this setting - if it exists, feel free to jump in! As a super admin - I would like the ability to log-in as or impersonate other users. This would allow me to diagnose issues and ensure settings are correct more easily. For exam Lire la suite
115 Mentions J'aime
52 Réponses
HubSpot Employee
Février 04, 2020
let's make this happen! would be good for changing profile images, names, etc of other users who forgot to do it
AnnemarieTN le Octobre 25, 2019
Recently Google Ads unrolled a new feature called, lead form ads . You can now let leads fill in your form directly in Google > by clicking on your ad. This is a beta update, but we allready have it 🙂 (whoopwhoop). I would like to make su Lire la suite
36 Mentions J'aime
14 Réponses
HubSpot Employee
Novembre 21, 2019
Good idea! Let's make this happen team!
daveconvery le Septembre 26, 2018
It would be really useful to turn off click tracking in emails, particularly automated emails, in the marketing component. We get a lot of complaints about the appearance of links in emails like password resets, invoices, etc., with customers often Lire la suite
84 Mentions J'aime
44 Réponses
HubSpot Employee
Septembre 05, 2019
this is very important!
AllisonZ le Septembre 24, 2018
Similarly to how we can restore contacts, companies and deals, it would be a great addition to be able to restore tasks. Sales teams are heavily reliant on working through specific tasks in order to meet their goals and metrics, however when th Lire la suite
27 Mentions J'aime
11 Réponses
HubSpot Employee
Août 20, 2019
this is important!
TMF1090 le Mars 05, 2019
We have multiple sequences running and need to be able to create list of contacts who have been enrolled into a sequence. This allows us to run different types of field, email and product/services campaigns based upon the location of the contacts Lire la suite
437 Mentions J'aime
119 Réponses
HubSpot Employee
Août 08, 2019
agreed!
JulieHuang le Août 03, 2017
My Goal: To send each one of my marketing emails to all of my contacts at 10AM in their respective time zones (to increase open rates). I'd like to do this using one email instead of duplicating it and sending out to different lists manually. So Lire la suite
125 Mentions J'aime
36 Réponses
HubSpot Employee
Août 02, 2019
this is very important!
Sauvegardez le contenu dans vos favoris pour accéder rapidement aux conversations les plus utiles.
Faisons connaissance ! Pour commencer, parlez-nous plus en détail de vos centres d'intérêt.

Abonnements

Entrer en contact avec d'autres membres de la communauté est le meilleur moyen d'en tirer le meilleur parti. Voici quelques personnes que vous pourriez contacter.
Badges de la communauté

Mes groupes

Rejoignez des groupes pour discuter avec des membres ayant les mêmes centres d'intérêt que vous. Découvrez les groupes les plus populaires actuellement ou
  • badge
    Content Marketing

    A place for content marketers to share ideas, learn, network, and be inspired.

  • badge
    Social Media

    A place for social media professionals to share ideas, learn, network, and be inspired.

  • badge
    HubFans

    A spot for HubSpot fans to connect and grow.