Profil

jaybaum
Contributeur
Membre depuis ‎avr. 12, 2022
  • Solutions
    0
  • Réponses
    7
  • Mentions J'aime ajoutées
    298
  • Mentions J'aime obtenues
    32
  • Idées
    16

À propos

Veuillez vous connecter ou créer un compte gratuit pour consulter les profils des utilisateurs.

Amis

    La liste d'amis est vide

Jay Baumgardner

HubSpot Admin. Marketer. Idea Haver.

Activité

ncarbone le Mars 28, 2024
  Hi Folks, Nick here from Sales Hub Product Marketing along with Nidhi, Will and Zachary from the Sales Hub Product Team. At INBOUND last year we introduced the prospecting workspace and the leads object, as well as sev Lire la suite
5 Mentions J'aime
37 Réponses
Contributeur
Avril 01, 2024
Ohhhh do I have questions! 1) With custom lead properties, will we be able to customize which show on the "Create a Lead" form? 2) With cust...Lire la suite
HCartledge le Novembre 24, 2023
Loving the more extended options for the middle section customisation on records (esp. deals). It would be !even more amazing! if we could set cards as conditional. e.g. before you win an account, A, B and C cards show and afterwards you get Lire la suite
5 Mentions J'aime
3 Réponses
Contributeur
Mars 27, 2024
This is a must! Conditional based on properties would be amazing!
ltorres9 le Juin 13, 2022
It would be super useful to be able to see all the attached files in one place, and not have to search for them one by one, deal by deal. I know there is a section in Marketing > Files and templates > Files, where you can see the files, but th Lire la suite
9 Mentions J'aime
5 Réponses
Contributeur
Mars 20, 2024
@TaniaBagga I submitted the form a while back - would LOVE to get early access to a beta or provide feedback on record file management in HubSpot! ...Lire la suite
Jockk le Juillet 12, 2022
I would be amazing if Hubspot could follow the product enhancements of deals and copy them across to custom objects. Things like; Playbooks been used in custom objects and updating properties Editable secondard display properties More than Lire la suite
9 Mentions J'aime
6 Réponses
Contributeur
Mars 20, 2024
@jeffvincent any updates on required properties to enter stage, conditional properties, or even pipeline rules like deals?
SlimBob le Juin 22, 2023
Without naming any names, your customer service is better than any VOIP provider I've ever dealt with. The integrations they build for HubSpot are clunky, and I wish everyone the best of luck getting help from them to troubleshoot problems with Lire la suite
4 Mentions J'aime
4 Réponses
Contributeur
Mars 20, 2024
Very curious to see the functionality behind this. We have access to HubSpot calling but are using our VoIP solution with a 3rd party integration bec...Lire la suite
Benarivo le Septembre 26, 2023
I need a separate create permission and edit permission. Because we want some people to be able to edit but not create deals. I have seen that a lot of users have similar request.
7 Mentions J'aime
3 Réponses
Contributeur
Mars 20, 2024
This would be a fantastic feature to see in 2024. Additionally, it would be great to "hide" an object type all together from certain users/teams...Lire la suite
Sauvegardez le contenu dans vos favoris pour accéder rapidement aux conversations les plus utiles.
Faisons connaissance ! Pour commencer, parlez-nous plus en détail de vos centres d'intérêt.

Abonnements

Entrer en contact avec d'autres membres de la communauté est le meilleur moyen d'en tirer le meilleur parti. Voici quelques personnes que vous pourriez contacter.
Badges de la communauté