Profile

JulienD8
Member | Diamond Partner
Member since ‎Mar 1, 2022
  • solutions
    0
  • Replies
    1
  • Upvotes Given
    0
  • Upvotes Received
    1
  • Ideas
    0

about

Please sign in to the Community or get HubSpot free to view user profiles

Following

    Friends list is empty

Julien Duflot

This user hasn't created a bio yet. Edit your own profile here!

Activity

Solved
JulienD8 on December 09, 2022
Hello fellows ! I am looking to know how to find the file's public url of an attachement put in a note, in my situation the notes are located in deals exclusively. I would like to use Operation Hub Pro's webhook or custom code. Is there read more
JulienD8 on August 04, 2022
Bonjour, J'ai voulu créer un module html, css et javascript pour me permettre de créer blocs de textes avec une fonction de masquage/affiche d'une partie du texte. J'ai créé mon code qui fonctionne bien pour le premier module d'une pag read more
0 upvote
2 Replies
Member | Diamond Partner
August 05, 2022
Bonjour, Merci pour votre aide, j'ai pu résoudre le problème entre temps en changeant de code js 🙂 Merci beaucoup !
JulienD8 on August 04, 2022
Bonjour, J'ai voulu créer un module html, css et javascript pour me permettre de créer blocs de textes avec une fonction de masquage/affiche d'une partie du texte. J'ai créé mon code qui fonctionne bien pour le premier module d'une pag read more
0 upvote
2 Replies
Member | Diamond Partner
August 05, 2022
Bonjour, Merci pour votre aide, j'ai pu résoudre le problème entre temps en changeant de code js 🙂 Merci beaucoup !
Solved
JulienD8 on May 05, 2022
Bonjour à toute la communauté ! Voilà je m'arrache un peu les cheveux pour rendre une feuille de style parfaitement propre, et je n'arrive pas à fixer mon footer en bas de page. Dans mon body j'ai 2 div, et j'ai l'impression que mon footer read more
0 upvote
1 Reply
Bookmark content for quick access to your most helpful threads.
Everyone has to start somewhere! Why not kick-start your journey by telling us a bit more about your interests.

Following

Connecting with fellow members is one of the best ways to get the most out of your experience. Here are some folks to get you started.
Community Badges

My Groups

Group Hubs for JulienD8