Profil

MLarson-TWG
Membre
Membre depuis ‎févr. 3, 2022
  • Solutions
    0
  • Réponses
    0
  • Mentions J'aime ajoutées
    14
  • Mentions J'aime obtenues
    47
  • Idées
    5

À propos

Veuillez vous connecter ou créer un compte gratuit pour consulter les profils des utilisateurs.

Amis

    La liste d'amis est vide

Megan Larson

L'utilisateur n'a pas encore rédigé de biographie. Vous pouvez modifier votre profil ici.

Activité

MJSchmidt81786 le Août 20, 2020
I was thinking of a way to essentially have 2 submit buttons on a form. So we have a 2 part form that needs to be filled out post a session we are hosting: an evaluation form and an affirmation form. In some cases, our attendees will need t Lire la suite
15 Mentions J'aime
1 Réponse
Membre
Mai 23, 2023
This would be so convenient. We need people to register for things with different payment amounts and it is SO CUMBERSOME to try to accomplish this w...Lire la suite
MLarson-TWG le Octobre 20, 2022
The set your own price feature is really cool! What would be even better is the ability to set a minimum. Pay what you want (minimum $25). Or whatever the set minimum amount is.
0 Mention J'aime
0 Réponse
MLarson-TWG le Octobre 20, 2022
Currently, discount codes only go up to 99%. When a client wants to be invoiced but we still need them to complete the registration process, a 100% discount code is needed. This seems like an easy thing to fix.
46 Mentions J'aime
21 Réponses
MHaskell2 le Mars 16, 2022
Currently, there is no functionality to post Reels or Stories to Instagram from HubSpot. This is extremely important as Instagram continues to transition to a heavily video content platform. Are you looking into implementing this feature anytime so Lire la suite
201 Mentions J'aime
54 Réponses
Membre
Septembre 21, 2022
It took forever to get the ability to do carousel posts. We definitely need the ability to post reels. It would be great if Hubspot could partner w...Lire la suite
MLarson-TWG le Août 30, 2022
Hello! Overall we love the calendar feature, but really need to cap the # of meetings per week so our team doesn't get overwhelmed. We have very limited availability with shared calendars, so we leave as many meeting spots open as we can in order Lire la suite
0 Mention J'aime
0 Réponse
uoduwa le Juillet 30, 2021
It'd be helpful for the " Send to more" functionality to also work for A/B, timezone, and automated emails. If we have a high-performing email, it usually makes sense to simply send to more vs. clone and re-create a separate email with separate metr Lire la suite
1 Mention J'aime
1 Réponse
Membre
Août 18, 2022
This would be a great feature. We have an automated email that goes out to participants before specific events. Sometimes people say they didn't ge...Lire la suite
Sauvegardez le contenu dans vos favoris pour accéder rapidement aux conversations les plus utiles.
Faisons connaissance ! Pour commencer, parlez-nous plus en détail de vos centres d'intérêt.

Abonnements

Entrer en contact avec d'autres membres de la communauté est le meilleur moyen d'en tirer le meilleur parti. Voici quelques personnes que vous pourriez contacter.
Badges de la communauté

Mes groupes

Hubs de groupe pour MLarson-TWG