Profile

理田中
Member
Member since ‎Nov 9, 2021
  • solutions
    0
  • Replies
    2
  • Upvotes Given
    0
  • Upvotes Received
    0
  • Ideas
    0

about

Please sign in to the Community or get HubSpot free to view user profiles

Following

Friends list is empty

理菜 田中

This user hasn't created a bio yet. Edit your own profile here!

Activity

Solved
理田中 on April 24, 2023
https://knowledge.hubspot.com/ja/ctas/create-pop-up-calls-to-action 上記URLのCTA(コール・トゥ・アクション)の作成(BETA)について、starterが対象となっていますが、今後、professionalなど、他のプランでも活用できるようになりますでしょうか?
0 upvote
1 Reply
Solved
理田中 on December 19, 2022
明らかに開封してない時間や、まったく同時刻に開封数がカウントされる理由がわからず、助けていただきたいです・・・。 下記画像だと同時刻なのに開封が2カウントされてしまいます。 開封がカウントされるタイミングご存じの方おられますでしょうか・・。
0 upvote
5 Replies
Member
January 09, 2023
@natsumimori ありがとうございます。記事読ませていただいています! ボットアクティビティーを絞り込んだ場合、開封率について、 調整した後の方が開封率が上がるのですが、この仕様についてはバグでしょうか? 調整したあとの方が下がる(信頼の低い人を省くため)と認識し...read more
Solved
明らかに開封してない時間や、まったく同時刻に開封数がカウントされる理由がわからず、助けていただきたいです・・・。 下記画像だと同時刻なのに開封が2カウントされてしまいます。 開封がカウントされるタイミングご存じの方おられますでしょうか・・。
0 upvote
5 Replies
Member
@natsumimori ありがとうございます。記事読ませていただいています! ボットアクティビティーを絞り込んだ場合、開封率について、 調整した後の方が開封率が上がるのですが、この仕様についてはバグでしょうか? 調整したあとの方が下がる(信頼の低い人を省くため)と認識し...read more
Solved
0 upvote
5 Replies
Member
Bookmark content for quick access to your most helpful threads.
Everyone has to start somewhere! Why not kick-start your journey by telling us a bit more about your interests.

Following

Connecting with fellow members is one of the best ways to get the most out of your experience. Here are some folks to get you started.
Community Badges

My Groups

Group Hubs for 理田中