Profile

DelphineL
Member
Member since ‎Oct 7, 2020
  • solutions
    0
  • Replies
    0
  • Upvotes Given
    3
  • Upvotes Received
    1
  • Ideas
    0

about

Please sign in to the Community or get HubSpot free to view user profiles

Following

    Friends list is empty

Tiphaine HubSpot Support

This user hasn't created a bio yet. Edit your own profile here!

Activity

Solved
DelphineL on November 23, 2020
Bonjour est-il possible d'avoir plusieurs domaines sur hubspot? Peut-on avoir un deuxième site web dans notre hubspot? nous utiliserons la même base de données Si oui, est ce que ces deux sites web peuvent avoir un modèle différent ou doi read more
DelphineL on November 11, 2020
Bonjour Quelqu'un a-t-il des conseils pour faire en sorte que les tâches dans HubSpot puissent apparaitre automatiquement dans son calendrier Gmail lorsqu'elles sont enregistrées? Je rencontre des problèmes pour suivre toutes mes tâches et e read more
0 upvote
1 Reply
Solved
DelphineL on November 02, 2020
Bonjour je n'arrive pas à trouver s'il possible de demander le code pays de façon obligatoire sur les formulaires? ce serait plus simple que devoir repasser sur les contacts pour toujours le changer
1 upvote
3 Replies
DelphineL on October 15, 2020
Bonjour Je voudrais un formulaire intelligent. Si dans une question le visiteur répond oui ou non, en fonction de la réponse, de nouvelles options doivent apparaitre. Comment faire? Merci!
0 upvote
1 Reply
DelphineL on October 12, 2020
Bonjour J'aimerais savoir comment je peux ajouter ma signature personnelle dans mes emails marketing Merci!
0 upvote
1 Reply
Bookmark content for quick access to your most helpful threads.
Everyone has to start somewhere! Why not kick-start your journey by telling us a bit more about your interests.

Following

Connecting with fellow members is one of the best ways to get the most out of your experience. Here are some folks to get you started.
Community Badges

My Groups

Find your people by joining Groups based on shared interests. Check out some of our current faves, and feel free to
  • badge
    Content Marketing

    A place for content marketers to share ideas, learn, network, and be inspired.

  • badge
    Social Media

    A place for social media professionals to share ideas, learn, network, and be inspired.

  • badge
    HubFans

    A spot for HubSpot fans to connect and grow.