Profile

JessicaHubSpot
HubSpot Employee
Member since ‎Jul 31, 2020
  • solutions
    0
  • Replies
    3
  • Upvotes Given
    4
  • Upvotes Received
    5
  • Ideas
    0

about

Please sign in to the Community or get HubSpot free to view user profiles

Following

    Friends list is empty

Jessica Infante

This user hasn't created a bio yet. Edit your own profile here!

Activity

JessicaHubSpot on March 11, 2022
¡Hola Comunidad! He sido invitada por la Comunidad a inaugurar este espacio sobre un día en la vida en el que se puede seguir cómo los HubSpotters, clientes, partners y apasionados de HubSpot responden a estas preguntas de cómo es el día en mi read more
1 upvote
0 Reply
JessicaHubSpot on March 08, 2022
Olá! A convite da Comunidade para inaugurar esse quadro sobre um dia na vida onde vocês podem acompanhar como Hubspotters, clientes, parceiros e apaixonados pela HubSpot respondem esse formulário abaixo, compartilho agora o meu dia com você read more
0 upvote
0 Reply
PamCotton on September 30, 2021
Olá Comunidade! Em preparação para o INBOUND 2021 (12 a 14 de outubro), criamos este fórum dedicado a discutir tudo relacionado ao INBOUND. Quer pretenda ver as sessões que os seus colegas irão frequentar ou se pretende manter-se a par do que read more
HubSpot Employee
October 13, 2021
Olá pessoal! Meu nome é Jessica e moro em Boston nos EUA há 6 anos. Este já é meu terceiro INBOUND! Trabalho como gerente de crescimento na HubSpot. ...read more
PamCotton on July 20, 2020
Olá Comunidade, Esse mês de Julho, vou começar uma série com a colaboração de outros times de Português AMA ( Ask me Anything ) Traduzido seria (Me pergunte qualquer coisa ), que é muito conhecido na nossa Comunidade em Inglês. Para read more
4 upvotes
25 Replies
HubSpot Employee
July 31, 2020
Olá @Brenner ! Obrigada pela sua pergunta. Que bacana que está fazendo o curso de Inbound Sales na Hub Academy. Realmente estes framewo...read more
PamCotton on July 20, 2020
Olá Comunidade, Esse mês de Julho, vou começar uma série com a colaboração de outros times de Português AMA ( Ask me Anything ) Traduzido seria (Me pergunte qualquer coisa ), que é muito conhecido na nossa Comunidade em Inglês. Para read more
4 upvotes
25 Replies
HubSpot Employee
July 31, 2020
Olá @Brenner ! Obrigada pela sua pergunta. Que bacana que está fazendo o curso de Inbound Sales na Hub Academy. Realmente estes framewo...read more
Bookmark content for quick access to your most helpful threads.
Everyone has to start somewhere! Why not kick-start your journey by telling us a bit more about your interests.

Following

Connecting with fellow members is one of the best ways to get the most out of your experience. Here are some folks to get you started.
Community Badges

My Groups

Find your people by joining Groups based on shared interests. Check out some of our current faves, and feel free to
  • badge
    Content Marketing

    A place for content marketers to share ideas, learn, network, and be inspired.

  • badge
    Social Media

    A place for social media professionals to share ideas, learn, network, and be inspired.

  • badge
    HubFans

    A spot for HubSpot fans to connect and grow.