Profile

OuRay
Member
Member since ‎May 18, 2020
  • solutions
    0
  • Replies
    7
  • Upvotes Given
    0
  • Upvotes Received
    5
  • Ideas
    0

about

Please sign in to the Community or get HubSpot free to view user profiles

Following

Friends list is empty

麗 王

This user hasn't created a bio yet. Edit your own profile here!

Activity

natsumimori on June 05, 2022
皆さんこんにちは、HubSpotコミュニティーマネージャーの森です。 このたび、HubSpotコミュニティーでは、ウェブ分析の第一人者である小川卓さんをお招きし、Googleアナリティクス4(以下、GA4)に関するAMA企画(「Ask Me Anything」=なんでも質問してください)を開催いたします。有料版HubSpot製品のご契約有無に関わらず、HubSpotコミュニティーにサインアップされている方であれば全員がご参加いただける企画です。( →サインアップ方法はこち read more
5 upvotes
12 Replies
Member
June 08, 2022
小川様、質問させてください。 勉強不足で恐れ入ります、今までのGoogleアナリティクスとの違いをお教えいただけないでしょうか?また、Googleアナリティクス4への移行は必須なのでしょうか?よろしくお願いいたします。
Solved
OuRay on August 24, 2020
個人のGmailアカウントを誤ってHubSpotの共有受信ボックスに接続してしまったのですが、これを解除するにはどうしたらよろしいでしょうか?私個人宛のメールが社内の人間に見えている状態になっていて困っています…
Solved
OuRay on August 11, 2020
マーケティングメールがバウンスになるケースが多数出てきているのですが、こういう場合普通はマーケティングメールのパフォーマンスをそれぞれ見ていくことでバウンスした人をどうするか考えるべきでしょうか?それともどこか一箇所でバウンスした人をまとめて見ることはできますか?他のユーザーの方がどのようにしていらっしゃるか知りたいです。 どうぞよろしくお願いします。
Member
August 24, 2020
ありがとうございます。 ご教示いただいた方法でバウンスしたコンタクトのリストを作成することができました。通常このようなリストを作成したら、コンタクトは削除していらっしゃいますか?
Solved
Member
August 23, 2020
ありがとうございます。リストを作成してからエクスポートして、最終的に望んでいたことができました。
Solved
Member
August 23, 2020
ありがとうございます。リストを作成してからエクスポートして、最終的に望んでいたことができました。
Solved
OuRay on August 11, 2020
マーケティングメールがバウンスになるケースが多数出てきているのですが、こういう場合普通はマーケティングメールのパフォーマンスをそれぞれ見ていくことでバウンスした人をどうするか考えるべきでしょうか?それともどこか一箇所でバウンスした人をまとめて見ることはできますか?他のユーザーの方がどのようにしていらっしゃるか知りたいです。 どうぞよろしくお願いします。
Member
August 24, 2020
ありがとうございます。 ご教示いただいた方法でバウンスしたコンタクトのリストを作成することができました。通常このようなリストを作成したら、コンタクトは削除していらっしゃいますか?
Bookmark content for quick access to your most helpful threads.
Everyone has to start somewhere! Why not kick-start your journey by telling us a bit more about your interests.

Following

Connecting with fellow members is one of the best ways to get the most out of your experience. Here are some folks to get you started.
Community Badges

My Groups

Find your people by joining Groups based on shared interests. Check out some of our current faves, and feel free to
  • badge
    Content Marketing

A place for content marketers to share ideas, learn, network, and be inspired.

• badge
    Social Media

A place for social media professionals to share ideas, learn, network, and be inspired.

• badge
    HubFans

A spot for HubSpot fans to connect and grow.