Profile

sven_montanus
Contributor | Diamond Partner
Member since ‎Dec 12, 2019
  • solutions
    4
  • Replies
    12
  • Upvotes Given
    18
  • Upvotes Received
    27
  • Ideas
    0

about

Please sign in to the Community or get HubSpot free to view user profiles

Sven Montanus

From garage startups to tech giants, Sven scrutinized just about everything that wanted to change the world when he was a journalist – an experience that doesn't hurt in inbound marketing. Hobby wine merchant and hobby chef.

Activity

JessicaH on December 15, 2020
Hallo liebe Community, 2020 war ein historisches Jahr auch für die DACH Community. Die Community ist unglaublich gewachsen und wir haben viele neue Mitglieder gewonnen. Ich möchten die Gelegenheit nutzen, um auf die Highlight read more
5 upvotes
4 Replies
Contributor | Diamond Partner
December 15, 2020
Liebe @JessicaH , liebe Community, vielen Dank für ein aufregendes Jahr voller neuer Herausforderungen, Ideen und Inspirationen. Bleibt alle ...read more
JessicaH on November 16, 2020
Herzlichen Glückwunsch zum 1. Jahrestag an alle Mitglieder der DACH Community! Wir freuen uns sehr darüber wie wir bisher zusammen gewachsen sind. Um dieses erste Jahr zu feiern möchten wir die Errungenschaften teilen, die w read more
11 upvotes
5 Replies
Contributor | Diamond Partner
November 18, 2020
HAPPY BIRTHDAY, liebe Community & vielen Dank an @JessicaH für das sweete Video! 😍
AllisonZ on February 24, 2020
If double-opt in is enabled within a portal, we always need to set an additional enrollment trigger on workflows that send marketing emails, to ensure that only contacts with confirmed DOI status will be enrolled and sent the email. The only "work read more
Contributor | Diamond Partner
October 16, 2020
This would be a major improvement. And there's so much more around DOI handling in HubSpot that urgently requires improvement, e.g. multi-language op...read more
Solved
RomyFuchs1 on October 15, 2020
Unser Team arbeitet regelmässig an unserem Sales Cycle und dabei sind wir gerade am Thema Rückstufungen hängen geblieben. Was macht man mit SQLs/Opportunities, die auf "on hold" oder "closed lost" stehen? Wo wir eben genau wissen, dass sie in den nä read more
Contributor | Diamond Partner
October 15, 2020
Hi @RomyFuchs1 und @JessicaH , wenn wir die Kontakte im Funnel halten wollen, stufen wir sie auf MQL zurück. Die Voraussetzung dafür wäre...read more
JessicaH on September 25, 2020
Hallo und willkommen bei OpsLife! OpsLife ist der Dreh- und Angelpunkt für alle Gespräche rund um Operations, Organisation, Datenmanagement, Erstellung und Optimierung von Prozessen und Analyse deines Unternehmens. Egal, ob du in Mar read more
5 upvotes
7 Replies
Contributor | Diamond Partner
September 28, 2020
Hi @JessicaH , super Initiative, spannendes Thema – ich freu' mich drauf! 😄 Liebe Grüße Sven
Solved
JessicaH on November 22, 2019
Hallo an alle HubSpot-Nutzer da draußen, mein Name ist Jessica und ich bin Teil des deutschen Support Teams in HubSpot. Ich habe ein Video aufgenommen, welches es etwas Klarheit um die Themen Double-Opt-In und Kommunikations-Abos verschaffen read more
Contributor | Diamond Partner
July 31, 2020
Hi @LKJ , schließe mich @JessicaH und @RomyFuchs1 an und würde zum 2. Punkt nur hinzufügen wollen: DOI ist streng genommen keine DSGVO-Anf...read more
Bookmark content for quick access to your most helpful threads.
Everyone has to start somewhere! Why not kick-start your journey by telling us a bit more about your interests.

Following

Community Badges

My Groups

Find your people by joining Groups based on shared interests. Check out some of our current faves, and feel free to
  • badge
    Content Marketing

    A place for content marketers to share ideas, learn, network, and be inspired.

  • badge
    Social Media

    A place for social media professionals to share ideas, learn, network, and be inspired.

  • badge
    HubFans

    A spot for HubSpot fans to connect and grow.