Profil

stephenspiegel
Participant
Membre depuis ‎juin 5, 2017
  • Solutions
    0
  • Réponses
    3
  • Mentions J'aime ajoutées
    1
  • Mentions J'aime obtenues
    4
  • Idées
    0

À propos

Veuillez vous connecter ou créer un compte gratuit pour consulter les profils des utilisateurs.

Amis

    La liste d'amis est vide

Stephen Spiegel

L'utilisateur n'a pas encore rédigé de biographie. Vous pouvez modifier votre profil ici.

Activité

bcg le Juillet 31, 2019
Hi all! For those of us using Linkedin's Sales Navigator integration for Hubspot... We would like to be able to see 'Linkedin Inmails' and 'Linkedin Connect Requests' in the contact activity feed in Hubspot. We can currently initi Lire la suite
230 Mentions J'aime
64 Réponses
Participant
Mars 16, 2024
Love this idea. I want to know that my reps are requesting connections, adding connections and sending messages via linked in. I would also like to...Lire la suite
cpieri le Mai 07, 2020
Have any questions about this masterclass and case study? This is the place to post them! We'll be sourcing answers to our questions from our instructor as well as various experts across HubSpot and other organizations. As such, it may take s Lire la suite
2 Mentions J'aime
53 Réponses
Participant
Juin 18, 2020
This is more specific to Hubspot use case: Kieran spoke about attributing revenue during the talk today. We are B2B, and in the Hubspot analytic...Lire la suite
cpieri le Mai 06, 2020
Welcome to ELEVATE! We are so excited to work with each of you in the coming months! Let's get started by introducing ourselves. Feel free to tell us whatever you'd like but here are a few ideas to get started: Your name Where you are locate Lire la suite
12 Mentions J'aime
415 Réponses
Participant
Juin 17, 2020
Hi! Stephen here from Crewhu out of South Florida. Crew (your peeps) hu (Human). We are a client and employee engagement SaaS solution for sma...Lire la suite
bcg le Juillet 31, 2019
Hi all! For those of us using Linkedin's Sales Navigator integration for Hubspot... We would like to be able to see 'Linkedin Inmails' and 'Linkedin Connect Requests' in the contact activity feed in Hubspot. We can currently initi Lire la suite
230 Mentions J'aime
64 Réponses
Participant
Mars 16, 2024
Love this idea. I want to know that my reps are requesting connections, adding connections and sending messages via linked in. I would also like to...Lire la suite
Sauvegardez le contenu dans vos favoris pour accéder rapidement aux conversations les plus utiles.
Faisons connaissance ! Pour commencer, parlez-nous plus en détail de vos centres d'intérêt.

Abonnements

Entrer en contact avec d'autres membres de la communauté est le meilleur moyen d'en tirer le meilleur parti. Voici quelques personnes que vous pourriez contacter.
Badges de la communauté

Mes groupes

Rejoignez des groupes pour discuter avec des membres ayant les mêmes centres d'intérêt que vous. Découvrez les groupes les plus populaires actuellement ou
  • badge
    Content Marketing

    A place for content marketers to share ideas, learn, network, and be inspired.

  • badge
    Social Media

    A place for social media professionals to share ideas, learn, network, and be inspired.

  • badge
    HubFans

    A spot for HubSpot fans to connect and grow.